2009 m. gegužės 23 d., šeštadienis

Ką sunku rasti

I. Ieškodamas geriausių iš geriausių dalykų, daiktų, informacijos ir kt., atidengiu akis, pastatau stačiai ausis, ir skenuoju aplink.
Ties skelbimų lenta į mano akį įkrenta didžiausi pagal plotą, spalvingiausi ir malonaus dizaino renginių anonsai ir reklamos.
Ieškodamas informacijos internete, naudojuosi google paieška, kuri mano manymu veikia ieškodama užklausai atsakymų pagal puslapių aplankomumų dažnumus.
Ieškodamas gerų žaidimų, knygų, darbo, renginių, prekių, visad kreipių dėmesį į išraiškingą, krentantį ant akies pristatomąjį vaizdą - viršelį, pakuotę, piešinius... tai juk turėtų reprezentuoti, kas yra daikto/prekės/knygos viduje?

II. Paskutiniu metu stengiuos ieškoti pačiame turinyje, jei tai įmanoma, apie patį produktą informacijos. Jei neįmanoma, tuomet gal visiškai nereikia kreipti dėmesio į prekės/knygos ar kt. prezentacinę išraišką?
Paskutiniu metu stebiu, ar nepatraukia akies labiau spalvingi dalykai negu nespalvoti ir mažai pastebimi? Imu skaityt nespalvotus skelbimus, juose kartais informacija būna naudingesnė, o renginio/prekės turinys - geresnis.

III. Atrodo, kad mokykla, kurioje mokiausi, labai padeda. Jos programoje surinkta ir pristatyta viskas įvairiapusiškai, pateikta geriausia literatūra, ir mokslų dėsniai palaipsniui paaiškinti. [pridursiu -'ivairiapusiškai' užkonservuota, todėl jau nebeatitinka dabarties visapusiškumo reikalavimų]. Pabaigus mokyklą, ir neperskaičius 'Skaitinių' siūlomus kūrinius, juose iš ieškočiau ką skaityti, užuot ieškojęs per naują geros literatūros tarp milijonų knygų..

Mėgstu skaityti knygas ir 50 metų senumo, jeigu jose tiesa nepaseno (matematika kaip pvz.), ir jeigu jos geresnės ar draugiškesnės man!
Mėgstu žaisti kompiuterinius žaidimus, kurie sukurti senai, bet yra kupini įdomių užduočių, situacijų. Kad ir tie patys stalo žaidimai, kaip šachmatai. Būna laiko atima susipažinimas su grafiniu žaidimu, ir vėliau paaiškėja, kad eilinis niekam tikęs žaidimukas;

Pateikiu tik kelis žaidimų pavyzdžius, kurie pagal mane, yra verti dėmesio:
XCOM (dosinė grafika)
Dwarf Fortress (tekstinis (ASCII) žaidimas)
LIERO blackwind (dosinė grafika)

Į Dwarf Fortress neteko gilintis, bet pirmą kartą žaidžiant, pasirodė įdomiai pateikta tekstinė dvimatė realaus laiko strategija (^^): priešistorinių žmonių gyvenimas - "civilizacijų aušra", veiksmas vyksta pasaulyje su dirvožemiu, reljefu, kraštovaizdžiu, biomais, yra net dirbtinės kalbos žodynas, individų (žmonių) aprašymai (fiziniai, socialiniai parametrai), dar yra įrankiai, agregatai, inžinerija (irigacija, statyba), naminiai ir prijaukinti gyvūnai.

XCOM, LIERO - mano įvertinimu - kompiuterinių žaidimų šedevrai. XCOM (Ufo Defence) - taktinis žaidimukas - pirkti rekrutus ir ginklus, kovoti prieš ateivių invazijas. LIERO - dviem žaidėjams ant 1 klaviatūros realaus laiko 2D šaudyklė, du kirminėliai naudoja aibę įvairiausių ginklų ir bando vienas kitą sunaikint.

Įdomu žiūrėti ir senus, ir vaikams filmus, dažnai seni būna klasiški, kadangi jų daug nebūdavo, o iki dabar tik geriausi teišlikę turėtų būti. Tad istoriniai video kanalai yra gėris.
Pavyzdžiui, sovietinis vaikiškasis kinematografas buvo aukštos kokybės, iki sužlungant sąjungai. Per "Detskij mir" galima pamatyti filmukų, netgi pliušiniai ar moliniai filmukai kai kurie būna labai įdomūs.


Svarbiau yra tai, kad ima sunkėti ir žmones gerus rasti. Ir viena iš priežasčių tam - gerų žmonių savęs pristatymo nemokėjimas arba galimybės nebuvimas, kadangi nurašomas jo vaizdas, multiplikuojamas ir naudojamas blogiems dalykams pristatyti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą